Kolejna prośba o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • munio599
    Classic
    • 2009
    • 29

    Kolejna prośba o analizę logów

    potwierdzam ze odpowie, do mnie logo juz doszlo
    munio
  • Jacomelli
    Rider
    S_OCP Member
    • 2008
    • 501

    #2
    Kolejna prośba o analizę logów

    Cześć,

    Ostatnio zdarzył mi się kilka razy notlauf. Podejrzewam przeładowanie. Na co dzień turbina chodzi całkiem dobrze, ale te notalufy mnie martwią.
    Wczoraj dzięki uprzejmości Gugusia (jeszcze raz wielkie dzięki!!!!!) zrobiłem logi (a w zasadzie robił je Guguś, ja tylko jeździłem hehe).
    Wczoraj po zrobieniu logów (jazda na trójce od 1,5 do 3,5 tyś obrotów) turbina jakby się odmuliła i nie łapała przeładowania. Potem znowu załapała notlaufa. Po czym po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu zapalił sie chceck engine (wcześnie gasł i się nie pojawiał).

    Niebawem wybieram się do znajomego mechanika (ok 100 km) na przegląd i chciałbym wcześniej wiedzieć czy coś może trzeba by zrobić wokół turbiny aby zaplanować więcej czasu.

    Może ktoś zerknąć na te logi i powiedzieć co się dzieje?
    Guguś mówił, że na pewno termostat mam do wymiany.

    z Góry dzięki

    Log (0 - 013)
    Log (1 - 002)
    Log (2 - 007)
    Log (3 - 003)
    Log (4 - 009)
    Log (5 - 016)
    Log (6 - 004)
    Log (7 - 005)
    Log (8 - 012,012)
    Log (9 - 006)
    Log (10 - 020,020)
    Log (11 - 010,010)
    Log (12 - 011)
    Log (13 - 021)
    Log (14 - 001,001)
    Log (15 - 008,008)
    Log (16 - 015,015)

    I jeszcze:

    Przed skasowanie błędów:
    VCDS Version: Beta 11.3.0
    Data version: 20110801

    Sunday,07,April,2013,19:40:40:10074

    Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

    VIN: TMBCP21U042850369 Mileage: 256150km/159164miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No: 038 906 012 HC
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4923
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 58BB8C539737
    TMBCP21U042850369 SKZ7Z0C2113131

    1 Fault Found:
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-00 - -
    Readiness: 0 0 1 1 1

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ASR.lbl
    Part No: 1C0 907 379 K
    Component: ASR FRONT MK60 0103
    Coding: 0021505
    Shop #: WSC 31480 000 00000
    VCID: 326F1EFBD10B

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
    Part No: 1C0 909 605
    Component: 1M AIRBAG VW51 0B 0008
    Coding: 12621
    Shop #: WSC 31480
    VCID: E1CD21B7446D

    1 Fault Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 1U0 920 811 J
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10
    Coding: 19122
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 356525E72065
    TMBCP21U042850369 SKZ7Z0C2113131

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
    Part No: 6N0 909 901
    Component: Gateway K<->CAN 0001
    Coding: 00006
    Shop #: WSC 31480
    VCID: F0EB54F39F87

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
    Part No: 1C0 959 799
    Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
    Coding: 00259
    Shop #: WSC 31480
    VCID: F4E358E3EB9F

    Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D
    Component: 3P Tõrsteuer.FS KLO 0202

    Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
    Component: 3P Tõrsteuer.BF KLO 0202

    Subsystem 3 - Part No: 1U0959811D
    Component: 3P Tõrsteuer.HL KLO 0202

    Subsystem 4 - Part No: 1U0959812D
    Component: 3P Tõrsteuer.HR KLO 0202

    1 Fault Found:
    00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    End ---------------------------------------------------------------------
    Po kasowaniu błedów:
    VCDS Version: Beta 11.3.0
    Data version: 20110801

    Sunday,07,April,2013,19:48:14:10074

    Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

    VIN: TMBCP21U042850369 Mileage: 256150km/159164miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No: 038 906 012 HC
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4923
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 58BB8C539737
    TMBCP21U042850369 SKZ7Z0C2113131

    1 Fault Found:
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-00 - -
    Readiness: 0 0 1 1 1

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ASR.lbl
    Part No: 1C0 907 379 K
    Component: ASR FRONT MK60 0103
    Coding: 0021505
    Shop #: WSC 31480 000 00000
    VCID: 326F1EFBD10B

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
    Part No: 1C0 909 605
    Component: 1M AIRBAG VW51 0B 0008
    Coding: 12621
    Shop #: WSC 31480
    VCID: E1CD21B7446D

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 1U0 920 811 J
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10
    Coding: 19122
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 356525E72065
    TMBCP21U042850369 SKZ7Z0C2113131

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
    Part No: 6N0 909 901
    Component: Gateway K<->CAN 0001
    Coding: 00006
    Shop #: WSC 31480
    VCID: F0EB54F39F87

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
    Part No: 1C0 959 799
    Component: 3P Komfortgerát HLO 0002
    Coding: 00259
    Shop #: WSC 31480
    VCID: F4E358E3EB9F

    Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D
    Component: 3P Tõrsteuer.FS KLO 0202

    Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
    Component: 3P Tõrsteuer.BF KLO 0202

    Subsystem 3 - Part No: 1U0959811D
    Component: 3P Tõrsteuer.HL KLO 0202

    Subsystem 4 - Part No: 1U0959812D
    Component: 3P Tõrsteuer.HR KLO 0202

    No fault code found.

    End ---------------------------------------------------------------------
    Była: O1 2003 .19 TDI ASV
    Jest Vectra 1.9CDTI 2008

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Zrobcie logi po wykasowaniu bledow bo te sa z trybu awaryjnego.

      na poczatek 011BS, 003,008,011-dynamiczne.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • Jacomelli
        Rider
        S_OCP Member
        • 2008
        • 501

        #4
        Dodałem
        Była: O1 2003 .19 TDI ASV
        Jest Vectra 1.9CDTI 2008

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez Jacomelli
          Dodałem
          Zrob logi bez bledu przeladowania. (17965) - skasujcie go.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • Guguś
            L&K
            S_OCP Member
            • 2008
            • 1212

            #6
            Błąd po kilku chwilach powraca
            __________________________________

            Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez Guguś
              Błąd po kilku chwilach powraca
              Zgascie auto dajcie zaplon i skasujcie jak nie pomoze to aku na 5min odepnijcie i sprawdzcie
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Błąd mozecie skasowac, ale nie jest to konieczne.
                Gasisz auto, czekasz 3 sek, odpalasz, podłaczasz VCDSa i ogien logujesz 011 - jesli auto wpadnie w tryb awaryjny to - konczysz logowanie i... gasisz auto, czekasz 3 sek, odpalasz, podłaczasz VCDSa i kolejna grupa , jesli wpadnie w tryb awaryjny... to gasisz itd...

                I zrobcie te logi jak nalezy od 1500 do 4200 z pedałem w podłodze, auto nagrzane ile sie da.
                Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011
                Statyczne - 000,001,003,004,007,013
                Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004,i 011

                Pozdrawiam i powodzenia
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • Jacomelli
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2008
                  • 501

                  #9
                  Dziś robiliśmy kolejne logi - dzięki Guguś

                  Auto rozgrzane (trochę wariuje termostat)Logi na 3-cim biegu, od 1,5 tyś do 3,5-4,5 w zależności od tego jak warunki drogowe pozwalały.

                  Guguś kasował błędy lub kasowaliśmy je poprzez odłączenie zapłonu.

                  Log (0 - 003,003)
                  Log (1 - 004,004)
                  Log (2 - 023,023,023)
                  Log (3 - 010)
                  Log (4 - 003)
                  Log (5 - 000)
                  Log (6 - 011)
                  Log (7 - 001)
                  Log (8 - 018)
                  Log (9 - 011,011)
                  Log (10 - 000,000)
                  Log (11 - 008)
                  Log (12 - 007,007)
                  Log (13 - 013,013)
                  Log (14 - 004,004)
                  Log (15 - 014)
                  Była: O1 2003 .19 TDI ASV
                  Jest Vectra 1.9CDTI 2008

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Na poczatek kat wtrysku do poprawy. i logi raz jeszcze . Geometria slabo pracuje.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Termostat zmien... to najwazniejsze.
                      Słusznie Robert zauwazyl ze zaplon jest za wczesny.. mozna by podregulowac troche.
                      Czy podczas wykonywania 004 dyn.. pedał na pewno byl w podłodze ?
                      W sprezarce jest troche syfu... ktorego chyba i tak wiekszosc wyleciala podczas logów.

                      Pozdrawiam
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • Jacomelli
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2008
                        • 501

                        #12
                        Dzieki Wielkie Chłpaki
                        Powiedz, czy tą geometrię na Twoje wyczucie jestem w stanie rozruszać jak trochę poganiam auto?

                        Odnośnie kąta wtrysku - temperatura silnika była trochę powyżej 70 stopni. To miało wpływa na pomiar?

                        Na wymianę termostatu nie pojadę wcześniej niż za tydzień. :|

                        Starałem się aby zawsze pedał był w podłodze.
                        Była: O1 2003 .19 TDI ASV
                        Jest Vectra 1.9CDTI 2008

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Zmien termostat - spalanie powinno spasc.
                          Tak uwalony termostat moze miec minimalny wpływ na odczyt statycznego kąta wtrysku. Po wymianie trzeba by powtorzyc odczyt i zobaczyc ile trzeba poprawic.
                          Filtra paliwa ile ma ?
                          Nic bym nie robil ze sprezarką poki co... pojedzij dynamiczne z miesiac i powtorz logi... zobaczysz czy jest lepiej czy gorzej.

                          Pozdrawiam
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • Jacomelli
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2008
                            • 501

                            #14
                            Dzięki. Pojeżdżę, może się rozrusza.

                            Filtr paliwa wymieniałem w maju zeszłego roku (przejechane jakieś 14 tyś) - wymieniam co przegląd.

                            Odnośnie kata wtrysku:
                            Najpierw wymieniam termostat, potem logi i wtedy korekta kąta?
                            Była: O1 2003 .19 TDI ASV
                            Jest Vectra 1.9CDTI 2008

                            Komentarz

                            • przemik
                              RS
                              • 2012
                              • 1610

                              #15
                              Zamieszczone przez Jacomelli
                              Najpierw wymieniam termostat, potem logi i wtedy korekta kąta?
                              Taa.. jest....
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz

                              Pracuję...